Decembrie/Ianuarie/Februarie 2009-2010 - excursie şi ateliere de lucru

Pe 1 decembrie am plecat impreuna cu elevi de la Scoala 136 intr-o excursie la Sinaia. Lasam imaginile sa vorbeasca de la sine :)











Tot in aceasta perioada, am fost contactati de catre o scoala din cartierul Titan, pentru a veni si a sustine o activitate de educatie non formala pentru copiii de acolo. Am acceptat si am organizat pentru elevi o proiectie de film urmata de discutii si intrebari.



In timpul atelierelor de lucru din aceste luni, participantii la proiect au realizat desene, scurte eseuri, propuneri de intervenţie urbană, schiţe; am purtat o alta serie de discutii referitoare la spatiul public, folosirea acestuia si solutii la problemele orasului, mai ales cu liceenii implicati in proiect. Au inceput sa se contureze primele propuneri pentru expozitia stradala care va avea loc la finalul proiectului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu