Iulie/August 2009 - excursii în alte oraşe şi ateliere de lucru


În perioada 23-24 iulie s-au organizat 2 serii de excursii la Braşov, oras de munte cu arhitectură diversificată. Am profitat de faptul că exact în această perioadă se derula un festival artistic (Watumi), cu multe performance-uri şi spectacole în stradă, de care copiii s-au putut bucura. Scopul excursiei a fost să ofere elevilor o cunoaştere comparativă şi să le stimuleze capacitatea analitică vizavi de alte oraşe si de mediul urban înconjurător. Î


Am completat perioada de vacanta si cu alte activităţi desfăşurate în Bucureşti, marea parte având loc la punctul de lucru din cadrul proiectului. Am lucrat pe fotografiile făcute în Braşov realizând colaje cu acestea pentru decorarea holului de la intrarea în şcoli. Am lucrat un poster reprezentativ şi am realizat designul pentru două bannere care urmau să fie instalate la şcoli şi în cartierul Ferentari. Am discutat despre ce înseamnă gardurile şi separările de teritorii în oraş. Insipiraţi de experienţa pozitivă a decorării cu graffiti a gardului de la Şcoala 136, elevii au propus să facem ceva şi să îmbunătăţim aspectul gardurilor şi locurilor fără culoare – de aceea am decis să lucrăm împreună bannere, care să promoveze proiectul şi lucrul nostru împreună. Tot în august copiii au făcut primele încercări de intervenţii pe fotografii prezentând diverse elemente urbane din Bucureşti (blocuri, clădiri, maidane, etc). Ei au desenat cu creioane colorate şi carioci propriile viziuni şi propuneri de intervenţie sau îmbunătăţire a locurilor înfăţişate de fotografii.

mai jos un video cu filmari din timpul excursiei:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu